יום ראשון, 11 ביוני 2017

יומיים לפני הטיסה

בעוד יומיים בדיוק אעלה על הטיסה לסלובניה. המקום בו אתחיל את המסע וארכב מזרחה.
למעשה בחרתי בסלובניה בתור נקודת ההתחלה בטיול, כדי להמשיך את התוכנית שלי לגלות עולם כהמשך מנקודת הסיום שהגעתי אליה מסע שעבר באיטליה (שכנתה ממערב).

זה הזמן לארוז את כל המחשבות, כל הציוד וכל חלקי האופניים ולשלוח אותם על המטוס ללא דאגות ברגע האחרון.
את המחשבות קשה לי לארוז ולשכוח. הם חלק ממני, מובנים בי. כנראה שרק כשאני יתחיל לרכב ביום הראשון במסע, המחשבות יתחילו להתקלף אט אט.
את הציוד ואת האופניים אני כבר מורגל לארוז. אבל תמיד יש חששות אם שכחתי משהו או שלא חשבתי על משהו שצריך.
לכן פעלתי כרובוט עטיפה בצורה מאוד טכנית, כדי לדאוג שבאמת הקרטון שישא את האופניים יגיע בשלום ליעד.

אופן הפעולות לפירוק ואריזת האופניים לטיסה הוא פשוט אבל מדויק:
  • לפרק את הפדלים ואת מוט האוכף
  • לנתק את הגלגל הקדמי ולהושיב אותו לצד האופניים במרכז.
  • לנתק את הכידון ביחד עם הסטם ולהושיב אותו כך שישב בתוך קורות המשולש הפנימי של האופניים ולא יבצבץ מחוץ לו.
  • להדק את הכידון ואת הגלגל הקדמי לאופניים ולרפד את המקומות הרגישים כמו: הפדלים, המנוף האחורי, הקראנק, הגלגל והנאבה, והמזלג.
  • לשחרר את כל האוויר מהגלגלים
סדר הפעולות בוצע לפניכם:




לאחר מכן ניתן להכניס את האופניים בקרטון אופניים מותאם לגודל.

כפי ששמתם לב, הכנסתי גם את האוהל וגם שק קטן בצד האופניים כדי למלא את החלל ולהוריד משקל מהתיקים. בנוסף לחלל, הם גם יכולים למנוע פגיעה בשילדת האופניים.

ביצעתי את הכנסת האופניים לקרטון בבית אך ורק כדי לבדוק איך הכל יושב בפנים ואני מתכוון לפרק הכל כדי שאוכל לקחת אותם בחלקים ברכב לשדה התעופה. בטרמינל אוכל לארוז בנחת לפי תצורת האריזה שניסתי בבית.

רשימת הציוד המלאה של כל הפריטים שאקח לטיול מוצגת כאן


אני ערוך, מוכן ונרגש לקראת המסע לחציית אירופיה.
אני מזמין אותכם לקחת חלק איתי במסע, בו תוכלו לצפות בתמונות, בעידכונים ובסיפורים אותם אחלוק איתכם כאן בבלוג.
תוכלו לראות את מיקומי האחרון בזמן אמת שאעדכן כל כמה ימים, במפה של גוגל שמוצגת בבלוג בתפריט הימיני.

בהצלחה לכל הרוכבים באשר עיניכם,
אלעד



2 תגובות: